Kızlar 15 haftalık hamileyim ilk gebeliğim daha karnım hiç çıkmadı hatta çok kilo kaybettim. Bu aralar çok sık karnimda tuhaf hareketlenme hissediyorum. Yanj tekme gibi değil kıpırtı gibi de değil içimde sanki bir şey kayıyor ya da yer değiştiriyor gibi ve bu olduğunda tam hissettiğim yer sertleşiyor. Bunlar bebeğimin hareketleri mi acaba.