rumeysa_mom Hanımlar bir bakabilir misiniz ikinci çizgiyi sadece ben mi görüyorum yoksa bana mı öyle geliyor
Hiratuba rumeysa_mom canım evet bence de var çok yeni gibi , benim yaptığım testte böyle sanki . Benim üç gün gecikti iğne vurulmuştum. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🥰
rumeysa_mom Hiratuba aslında daha önce çok fazla yaptığım için pek umudum yoktu eşim ne olur me olmaz yap dedi onun için yaptım inşallah vardır bişeyler dediğin gibi olsada çok yenidir canım çünkü adetim biteli 15 16 gün olmuştur
sevisevi Çok çok silik çizgi. Kesinleşmesi için 1 gün sonra tekrar yapmanızı ve o arada kan testi vermenizi tavsiye ederim.
Canor rumeysa_mom kaç dk içinde çıktı kuzum ? Bende gördüm ama sen birtane daha yap ne olur olmaz bence
Merve1414 rumeysa_mom hayali çizgiyi görüyor gibiyim ebn yerinizde olsam acile gider kan vetirim gerçi hep öyle yaptım hep kan vermeye gititm hemen acile
rumeysa_mom Merve1414 hemen gitmek istemiyorum açıkçası yarın bir daha tekrarlayıp sonra gitmek istiyorum