Z-2001 benimde bugün aşğıya indi birden ya nstde sancı çıkmadı sabah doktordaydım doktor bir şey demedi. Sanki yolda gelirken düştü gibi hissettim. Üç gün sonra sezeryanım umarım bu sürede doğurmam ya aşırı korkuyorum. Karnım düşünce kasığıma aşırııııı bir baskı hissediyorum doğal olarak kasığımı çok zorluyor ayağa kalkmak istemiyorum