Ozzge01 Kızlar belirti yaşayıp daha sonra kaybolan var mı? Tüm belirtileri yaşadım umutluydum o yüzden ama adetime 5 gün kala kayboldu
Bhyshn Ozzge01 benimde ilk haftalarımda vardı şimdi 4 haftalığım sadece bel ağrım var kusmam bile geçti araştırdım ben canım normalmiş hiç belirti yaşamayan arkadaşlarım var içini ferah tut
myavocado Ozzge01 test negatif ise muhtemelen adet belirtileri ile karıştırıyorsunuz, erken hamilelik ile adet belirtilerini ayırt etmek çok zor.
myavocado Ozzge01 yani olur bazen, üşütmekten, yiyip içtiklerinizden v.s. her ay ağrısız olacak diye bir şey yok. Test negatif ise belirtilere kafayı takip kendinizi üzmeyin.