Beyzab95
1 kg alsan bile doktorun gebelikte kilo alimina cok karsiysa laf yiyorsun bacim uzulme 🫠
Ben koca hamilelikte totalde 3 kg aldim diye laf yiyorum bazen yeter alma artik diye… Yaranilmiyor erkek milletine 😂
Takilma hic bos ver he de gec dogum aninda seni zorlamayacak bir kilodaysan hic sorun etme benim kuzenim 30 kg aldi da normal dogurdu doktor doguramazsin catala cikamiyosun kilodan dedi de dogurdu (cok zayifti, cok zayiflar cok kilo aliyormus oyle didiler)