umrumdadegil canım nişan gelince ya uzayan bişey gibi yada parça gibi gelir aslında googleden görsellere bak orda var. Sarı veya kahverengi veya kanlı olarak gelir insandan insana değişir bende iki oğlumdada sarı geldi kırmızı veya pembe veya kahverengi olması gerekmiyor herkeste kanlı gelmiyor yani . İlkinde bir hafta sonra doğum yaptım ikincisinde bı kaç saat sonra . Bide Nisan gelince farketmiyosun ağrılı bişey değil bende ağrı olmadı en azından kasikta ağrı yaptığını falan ilk defa duyuyorum emin değilim