Fatma_C Merhaba 33+3 günlük hamileyim fibrinojen degerim 437 çıktı sizde böyle bişey çıktımı arkadaşlar kontrolüm 10 gün sonra bu sonucu beklemeden gelmiştim riskli bişey mi ?