Aslikryl Bugün çift çizgi gördüm tazecik deneyimlerimi yazayım 🙈 Yaklaşık iki hafta önce yemek yerken tiksindim böyle bir titreme oldu içimde yemeği yutunca önemsemedim dün yine aynısı oldu tiksinme geldi dedim alla alla acaba mı çünkü ben ilk gebeliğimi de böyle öğrenmiştim bugün de adet tarihimin son günü olmayınca test yaptım ve pozitif gördüm onun dışında hiç belirti yaşamadım aa bir de yemek hiç yiyemiyordum ama kilo almıştım yüzümde falan aşırı sivilce çıktı çok stres yapmıştım hatta neden sivilce çıkıyor ne yedim ben diye 😂 ama bu sivilce ile kilo belirti sayılır mı bilmiyorum benim en net belirtim tiksinme oluyor