Ayshenur bizim ozeldeki doktor 14. Haftada baktı kız dedi sonra yok yok erkek bu dedi net bir şekilde. 19. Haftada aynı doktor erkek diyemiyorum dedi ama net kız da demedi perinatolojiye yönlendirdi bizi ve korktuk. Perinatolojide üç doktor muayeneye girdi araştırma hastanesiydi, üçü de kız ama iki hafta sonra tekrar kontrole gel bir daha bakalım dediler biz de anlamadık önce oğlan diye sevdik şimdi kız diye çok yüksek ihtimalle kız dedi doktorlar.