Merhaba güzel anneler anne adayları ikili tarama testimde down riski 1/50 ydi amniyosentez yaptırdım 1 ay bekledim ağlayarak kendimi ve çevremi yıpratarak uykusuz gecelerin sonunda açıklandı ve şükürler olsun ki her şey normal çıktı ❤️rabbim bekleyenlerin bekleyişini müjdelendirsin🤲🏻 benim gibi birine umut olsun diye yazdım yazıyı