tatlisbirkiz inşallah tutacak annesi, bu süreçte en büyük tavsiyem pozitif olmanız. Ben transferden çıkarken doktora 10 gün sonra sizi arayıp pozitif diyeceğim dedim. O da bana bende sana kalp atışı dinleteceğim dedi. Anlaştık dedim çıktım. Sürekli pozitif olacak dedim. Sadece çok öksürdüğüm için ve enfeksiyon oranım çok yüksek olduğu için korktum. Ama umut hep içimdeydi. Konuşun bebeğinizle sürekli. Benimlesin tutundun biliyorum gibi. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻