EdaninBebegi ama söyle diyim sizi yanıltmasın ben çok zayıf bir insan değilim gerçekten ideal kilosunda ya da altında olanların kilo aralığı daha geniş oluyor ben 74 kilo ile hamile kaldım ideal kilo aralığım 63-68 1.67 boyum var. Bir de ilk gebeliğimde açlık şekerim yüksekti gebelik şekeri teşhisim vardı o yüzden bu gebeliğin başından dikkat etmeye çalıştım Siz zayıf hamile kaldıysanız daha fazla almış olmanız çok normal yani sizden az kilo alanlar vs canınızı sıkmasın diye söylüyorum kimsenin hikayesini bilmiyoruz siz ve bebeğinizin sağlığı yerinde olsun yeter ☺️ bir de gebelikte azcık dikkat etmek çok işe yarıyor ekmek makarna pilav tatlı kestiniz mi kilo alımınız duracaktır ama bebek almaya devam edecektir