Merhaba annelerim bebek istediğim zaman ilk buraya gelmiştim sizin deneyimlerinizi okumak için 🙈 Ve ilk çift çizgiyi burda sizle paylaştım yani 16 ay öncesi 😂 ve şuan yine sizlerle paylaşıyorum bu sabah yaptığım testte çift çizgi gördüm bir iki saat kendime gelemedim hem çok sevindim hem çok şaşırdım bilmiyorum nasıl olacak nasıl baş edeceğim benim için zor bir süreç başlıyor rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah bebekleri arasında 1-2 yaş olan annelerim varsa bana deneyimlerini yazarsa çok memnun olurum şimdiden teşekkürler 🙏