Elid Siyah0606 ya bende 34 haftalığım 2.5 kilo aldım, doktorunuz buna normal dedi mi ? Bi doktor en a 4 almak zorundasin dedi diğeri de zaten kilolu hamile kalmışsın almasanda olur bebeğin kilosu gelişimi iyi dedi
Arzuanne EdaninBebegi ben aynı yiyorum ama bebek de bende az aldım stres yapıyorum çok ondan sanırım kiloyu düşünme bence doğumda bir kısmı gidiyor zaten
MF0127 EdaninBebegi şuan 36+4 olacağız 30. Haftadan bu yana ben değil bebek kilo alıyor. Sanırım az yiyorum sık yiyorum ondan kaynaklı.
MF0127 EdaninBebegi bence kişiden kişiye değişiyordur hatta hamileliklerinizde bile farklı olabilir ilk bebeğim kızdı onda her ay 1 kilo aldım doğum yapana kadar ilk iki ay sadece 5 kilo aldım yani değişiyor bence.
mevomevo EdaninBebegi bulantı ve kusmaktan ilk 4 ay bir şey yiyip içemedim sonrasında da iştahım çok azdı ilk aylar gibi olmasada hâlâ bulantılarım devam ediyor ben bu yüzden olduğunu düşünüyordum ama annemde hamileliklerinde hep kilo vermiş o yüzden genetik sanırım 🤷🏻♀️