maAKBULEEE cevap vermessin ama bu öyle korkulacak bişey değil sağlıksız doğma gibi bı durumda söz konusu değil benim ilk gebeliğimdede bebeğimle kan uyuşmazlığımız vardı 28.haftada iğne oluyorsun bebek doğunca tekrar iğne oluyosun ve bebeğinde iğne oluyor zaten anne negatif kan grubuna sahipse bebekte pozitif kan gruruba sahipse uyuşmazlık oluyor. Sorun teşkil eden birşey değil ki bu negatif kan grubuna sahip her annenin başına gelebilcek bişey