birkimseee 6+4 devlette bugün bebegi göremedi, lekelenmeden dolayi ilaç ve bi tane iğne verdi Progestani ağızdan mi aldınız kullananlar
aslns33 birkimseee Ben tüp bebek tedavisi ve sonra tutunma aşamasında fitil olarak kullandım doktorumun yönlendirmesiyle.
kubrakta birkimseee çoğunlukla fitil olarak öneriyor doktorlar tabi size ne dedi bilmiyorum ağızdan alınan aşırı yan etki yapıyor
Ayker1 birkimseee Merhaba bende 5+6 haftalığım. Hamileliğimi öğrendiğimde beta HCG 1000 di 2 gün sonra baktıklarında 10336.7 çıktı kese göründü fakat bebek görünmedi böyle bir durumla karşılaşan annelerimiz varmı acaba birde beta 1000 ken 10336.7 lere çıkması normal mi
Ayker1 birkimseee benimde kanamam oldu doktor progestan başladı fitil şeklinde kullanıyorum ağızdan alınca fena şekilde baş dönmesi yaşadım fitil olarak kullanmak daha etkiliymiş doktor öyle söyledi
birkimseee kubrakta aslns33 kubrakta"#p31261034 Uyku filan yapar dedi muhtemelen ağızdan alınır çok mu yan etkisi var
aslns33 birkimseee Fitil olarak kullanınca hiç Bi yan etki yasamadım günde 3 kere ikişer tane kullanıyordum hatta. Ağızdan alınca yan etkisi çok fazla oluyomuş
birkimseee Ayker1 yumuşak kapsül yazıyor 200 ml size de mi bundan verdi Hap gibi beyaz ama fitil olarak zor olmaz mı ilk kez kullanicam nasıl olacak bilmiyorum çekindim ben de doğrusu Bir de doktor ikiser tane dedi
Ayker1 birkimseee Evet doğrudur beyaz kapsül şeklinde ikişer tane değil de ben sabah 1 akşam 1 şeklinde kullanıyorum eğer gün içerisinde yapamazsam gece yatmadan önce 2 tane fitil şeklinde yapıyorum
birkimseee Ayker1 vajinadan di mi, rahatsızlık hissi veriyor mu peki, onda baş dönmesi gibi yan etkiler çıkıyor mu Sizde de mi düşük riski vardı o sebepten verdi
Zeynep15 birkimseee ağızdan çok fena yapıyo. Aşırı baş dönmesi uyku hali. Vajinal kullan gece yatarken canım
Ayker1 birkimseee Vajinadan aldığımda herhangi bir rahatsızlık vermiyor ağız yoluyla aldığımda çok fena baş dönmesi yapıyodu . Evet benimde düşük tehlikesi var kanama alanım olduğu için
Esrackc birkimseee çok kısa bir süre kullandım ağızdan 1 kere aldım feleğim şaştı yer ayağımın altından kaydı resmen çok fena yapıyor ayyy sonra fitil olarak kullandım
Sumeyye_g birkimseee proluton depot iğne ve progesteronuda bana hap şeklinde vermişti doktorum lekelenme kanamam vardı ilk gebeliğimde
Gggg-12 birkimseee ben ilk ay kullanmıştım sonra kesti doktorum çok ufak bi lekelenme var diye vermişti ama ev falan taşımıştık
aslns33 birkimseee Tüp bebek tedavisi görürken kullandım ben gebeliğin 12. Haftasında da bıraktırdı doktorum. Sonrasında çok kez yoğun kanamam oldu, iğnelerle durdurdu kanamayı. Haftada bir proluton vuruldum
Zumrut___ birkimseee ben ağızdan kullandım . Herhangi bi yan etkisini görmedim. Uyku yapıyordur belki zaten sürekli uyumak istiyosun başlarda :) kişiden kişiye değişir bence yan etkisi. Hatta ben fitil olarak alındığını ilk burda bi postta öğrenmiştim :)
birkimseee Zumrut___ ben de doktorun yazdığı reçetede gordum. Yanındayken ağızdan yq da ayrıca vajinal diye belirtmedi