Kaya1902 Günaydın kızlar sağlık ocağından geliyorum canım aşşırı derecede sıkıldı 😬 4 Aralık’ta tartılmıştım en son 60.700 çıkmıştım 16. Haftamdaydım bugün ise 19+1 im veeee tartıda 65.100 çıktım diyet önerisi bekliyorum hepinizden ☺️😘
Dyg34 Kaya1902 diyabetik probleminiz yoksa eger onun haricinde gebelikte diyet hiç bir doktor önermez kilo probleminiz sağlık acısından zararlı olacaksa doktorunuzla konusun o sizi yönlendirir
Smiley87 Kaya1902 önemli olan sağlıklı beslenmek zaten canım , hamur işleri ve tatlıyı fazla abartma , süt ürünleri , ceviz, muz, bol sebze bunları düzenli tüketirsen hem sen çok kilo almazsın , hem bebeğe kilo aldırıyor
Kaya1902 Smiley87 aslında hamur işi pek fazla yemiyorum ama sanırım meyve yemeyi abarttım bide ekmek pek tüketmiyordum ondan olabilir diyete girmeyi düşünüyorum ama bebek gelişemezse diye de korkuyorum 🤦♀️
Smiley87 Kaya1902 sen sadece hamur işi ve tatlıyı azalt, başka diyet yapma bebişin küçük kalırsa sonra üzülürsün 👶🏻👶🏻 Bebişler sağlıklı olsun kilolar gider