RM0 Humeyra_87 ben sayı olarak almadım ya bi liste ayarladım kendime ama sadece unutmym diye o listeye baktım. Fuzuli hiç bir şey almadım hepsinden kafama göre 4-5 felan aldım eksik olursa yine zaten alırım internetten felan diye hastane çantamı da hazırladım bebek 2 hafta önden gidiyor demişti doktorum internette listeler var bebek için anne için ama ben yapmadım bi bak istersen :)
Hilalaktscbk RM0 Son 52 bugün artık kıyafetlerimizi yıkamaya başladım ama ayakta uyuyorum resmen bir kaç gündür. 😴
Melikeomr 33+4 olduk martın 2si gibi alırız dedi benim 3.sezeryanım olacak.çantam, yatağı,dolabı herşeyi hazır
Rojda09 RM0 29+1 olduk geceleri çok fazla sırt ağrım oluyor bacak aramı ve bütün bacaklarımı sarıyor normal mi acaba bu
Aysnrclk RM0 merhabalar iyiyiz siz nasılsınızzzz?🌸🌸32/1 haftalık olduk .Ağırlaştım sırt ağrılarım başladı .Geceleri uyuyamıyorum fazla .Bazen vajinama sızı giriyor sonra geçiyor sezeryan olmayı düşünüyorum doktor 10-15 Mart arası dedi .Bütün hamişler hayırlsı ile sağlıkla kolaylıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız İnşAllah 🩷🤲
RM0 Hilalaktscbk hayır kefir içiyorum veya soğuk süt anca onlar geçiriyor her şeyi denedim geçirmiyor maalesef
Hilalaktscbk RM0 Maden suyu iyi gelmişti bana. Her ihtimale karşı doktoruma yazdırdım ama 1 kere içtim şurubu bir de neredeyse oturur gibi sırtım dik yatıyorum 3 tane yastıkla.
Sadiyekrn07 RM0 bende son 49 martın 20 si doğum gözüküyor ama normal mi Sezeryan mı daha belli değil korku çok var kasıklarımda baskı arttı nasıl olacak bakalım bekliyoruz 🫠
RM0 Hilalaktscbk işte şuan tam öyleyim anca öyle uyunuyor uykumu alamıyorum gündüz de uyuyamıyorum çok kötü gerçekten sanki ağzımda alev topu var