Kızlar anadolu yakasında olan erdem hastanesi iyi mi bir bilginiz varmı ? Çakmak yada çamlıca ikisi hakkında da görüşlerinizi bekliyorum. En uygun fiyatı orası verdi doğum ücretleri almış başını gidiyor orayı düşünüyorum sizce ? Tecrübesi olanlar aydınlatsın ❤️