Rabia41- Kızlar tüm vücudum ağrıyor, öksürükte var, 33 haftalık hamileyim nasıl geçecek ilaçta kullanamıyorum, yardımcı olabilir misiniz
Bebilerim Rabia41- aynısı bendedr var bende 33 haftalık hamileyim dün gittim doktora yapabileceğim bişey yok dedi ilaç veremem dedi nane limon pekmez iç dedi bide bol su dedi
Evremerv Rabia41- Limon bal ve sıcak suyu karıştırıp için . Bende gribi bu şekilde atlatmıştım. Bol bol su ve C vitaminide tüketmeyi unutmayın 🌸Geçmiş olsun Allah şifa versin 😇
Anora21 Öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin 🙏 öksürük için pekmez bal yiyebilirsin ama ılık su iç sürekli dinlen meyve sıcak çorba tüket ama daha kötü olursan tabi doktora git ihmal etme bende öyleydim 17 haftalık henüz ama enfeksiyon vardı antibiyotik verdi o yüzden ilaç kullanmaktan korkma doktor illaki çözüm bulur
Rabia41- Anora21 Çok teşekkür ederim Allah razı olsun, doktor ilaca yanaşmadı bir tek parol kullan dedi, geri kalanını dediğiniz gibi yapacağım mecbur sağolun🌸🌸