Kızlar detaylı ultrasonda radyoloji sol ayağında hafif içe dönüklük gördüğünü söyledi ama sonra düzeltti dedi pozisyonel olduğunu düşünüyorum kontrole çağırdıgındada pozisyonel olduğunu düşünüyorum cünkü rahmin sıkışık dedi kendi doktorumda perinatolojiye yönlendirdi oda başka gün gittiğimde sağ ayağında gördüğnü söyled baya inceledikten sonrada cok ikilemde bırakıyor pozisyonel olduğunu düşünüyorum yazdı raporada böyle söylenipte sağlıklı alan kucagına oldumu bebeğini yada yanılma ihtmalleri varmıdır