Mminikmucizemm 35+2🐥🐥
İlk zamanlar olumsuz konuşmalar oluyor, doktor sizi risklere karşı uyarıyor. Ama moral bozmak yok.🌟 Hayatımdaki en güzel şey ikizlerimi beklemek şuanda. Çok heyecanlıyım. Çok çok zor bir gebelikte geçirmedim, ikiz olduğu için evet riskli ama bu tüm gebelik boyunca diken üstünde olacağınız bir durum değil. Gönlünüzü ferah tutun, güzel şeyler düşünün.🌟🌟 sağlıkla gelsin bebeklerimiz.❤️