Kızlar bugün kontrolüm vardı 33 haftalık hamileyim ayrıca kalbimde de baya sıkıntı oluştu bu süreçte doktorum artık sıkı takipte olmamı haftaya perşembe yani 34 haftalıkken tekrar kontrole gitmemi söyledi eğer gerek görürse hastaneye yatırabilirmiş hatta erken doğum bile olabilir dedi 34 35 haftalıkken doğum yapan var mı çok erken oluyor korktum biraz 😢