Rabia-0655 bence mutlaka gitmelisin niyetim seni Korkutma değil ama ben o ağrılarla giderdim hep kasılma bilmem ne deyip gönderdiler en son 39+3ken yine aynı kasılmayla gittim bebeğimin kalbi yavaşlıyormuş meğer ve öyle olunca öyle bir hareketlenirdik başka hastaneden gelen doktor farketti nst’den ve tahlillerimde şeker yükselmesi protein kaçağı hak getirene doktor acil sezeryana aldı beni düşün yemek yiyipte gitmeme rağmen bekleyemem dedi