Zumrut___ Hanımlar 13. Haftada bebegi hisseden var mı. 2. Hamileliğim aslında ilk bebek hareketlerini biliyorum. Ama sanki böyle hissediyor gibi oluyorum bazen. Acaba bana mı öyle geliyoe çünkü çok herken daha :)
serap123- Zumrut___ bnde aynı şeyi düşünüyorum 🤭çok erken ama hissediyorum sanki 13 haftalık 2. Gebeliğim
Zumrut___ Zuleyhadere25 bencede hissediyorum ya :) her zaman değil belki bi kaç güne bir ama böylw saniyelik kayıyor gibi hissediyorum