Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 Biz doğduk 20.gündeyiz:) ama buraları bırakamadık 🙈 sizlere bir şey danışmak istiyorum:) oda sıcaklığınız kaç oluyor? Bizim genelde 22.8-23.5 civarlarında oluyor. Acaba soğuk mu diyorum?
Fdmgnr Yenianneperci35 ideal oda sıcaklığının 21 24 diyorlar. Biz doğduğundan beri 24 de sabit tutuyoruz. Ama sizin ki de normal
mervemurat16 Yenianneperci35 biz 22 derecede tutuyoruz genelde 22.1-22.5 arası değişiyor sıcaklığımız
Yenianneperci35 Fdmgnr ah çok teşekkür ederim:) doktorumuz 24-26 dedi bana çok fazla geldi. İlk zamanlar 24 geçiyordu sıcaklık bebeğim huzursuzdu.