Ben 3 sene önce doğum yaptım 26 yaşında . Ense kalınlığı normaldi ama ikili testim yüksek çıkmış doktorum olmadığı için başka bir doktora gösterdim ve temiz deyip geçiştirdi. Şuan down sendromlu bir oğlum var . Doğumda öğrendim ve lohusa sendromunu dibine kadar yaşadım diyebilirim . Kabullenmek çok zordu beklemedigim birseydi cnku bebeğimi 1 ay zorunlu olmadıkça kucağıma alamadım sonrasında Allah öyle bir ders verdi ki bana 3 ay boyunca yoğun bakım kapısında bekledim . Şükür bugüne en güzel armağanım o benim çok çok seviyorum kuzumu . Sizi üzmek için yazmadım yanlış anlamayın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻🌸