Kızlar merhaba rubella avidite testim 0.44 yüksek yani önceden geçirilmiş olarak çıktı doktor öyle söyledi ama internette şüpheli aralık olarak çıkıyor ikili testte sorun çıkmamıştı çok şükür şimdidir üçlü test isteniyor devlet yapmıyor maalesef fiyatlarında yüksek özelde aynı durumu yaşayan varmı ikilide çıkmayan bir sorun üçlüde çıkarım acaba