Rabiul daha çok var ama alıp koyarsın kenara nolcajide alırken aldığın yere denet yani ben a101den aldım bozulursa boşuna pahalı almaya gerek yok hiç benim 18 günlük bebişim başta baya süt inince göğüsler sisiyo ozaman pompa gerekiyor sagiyorsun yani mesela şuan bebek artık iki memeyide emiyo gazliyiz biz bide pompa kullanmıyorum ama eğer 2-3 saat uyursa sisiyo ozaman biraz sagiyorum agriyo süt dolmaya başlıyor 😀🤣