Bende Fatma Betül Avşara gidiyordum cok memnundum ama doktorlar aylik olarak yer degistiriyolar gebede olan jinekolojiye geciyor vs. İkidir kendi doktorum yok ve baska doktora randevu aldigimda kendi girmiyor o yuzden ben ozele yonlendim. Ama yine arada o doktoruma gidicem. Es alma durumu da olmadi yasai dediler