naaazz Meraba ikili tarama testini yaptirmayan var mi aranizda..doktr aklimizi karstirdgi icin biz yaptirmadik anlayamadik yada.
Aysebkr1258 naaazz ben yaptırmak istemedim ama doktorum yapılırsa daha iyi olur dedi yaptırdı bize ama sonuç ne çıkarsa çıksın inanmam kesinlikle yanılma payı yüksek çünkü bugün sonuçlarımı almaya gidicem bakalım hayırlısı
ayaniz naaazz ikili testi yaptırmıstım aklımda kalsın istemedim, ikiliyi bilmem de detaylıya mutlaka girin derim
Aysebkr1258 naaazz herşey Allahtan geliyo o yüzden öyle olsana vardır Rabbimin bi bildiği diyebilmeli insan kafana hiç takma sadece ense kalınlığını ölçtür normaller arasındaysa bişey çıkmaz zaten
Bitanesiii naaazz ben 2 li yaptirmadm kesin guvenilir bi sonuc vermdigi icin onu yaptirmdgm icn dr um 3 lu test istedi yaptim sonuclarda risk yok cok sukur.