Aysun0141 Ben daha doğum yapmadım. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim ama arkadaşım sezeryan mı oldu bilmiyorum. Kistlerim vardı sezeryan olursan alırız dedi ama kistin var diye de sezeryan olmak zorunda değilsin normal istersen olabilirsin dedi. Sezeryan olmak istiyorsanız yapıyor ama hiç öyle illa da normal doğum yap diye bir tavrı yok. Çok tatlı bir kadın.