bahocum Turannnurr01 12.-13. Hafta gibi epey azaldı. 16ya gireceğim hiç 0 olmadı öğünlerimin arasını biraz uzatsam midem bulanıyor. Demek benimki böyle gidecek diye kabullendim. Ama ilk zamanlara göre çok iyiyim şükürler olsun. Yataktan kalkamazdım bulantıdan
Gercektee-10 Turannnurr01 ilk kızımda doğurana kadar kustum şimdi ikinci kızıma hamileyim 27 haftadayız 23 e kadar kustum, şu anda kusturmuyor ama sürekli midem bulanıyor. :(
Evhamlikurabiyeanne Kizimda 13.haftada bitmisti bunda 10+3 üm bakalım insallah 13 te bitecek heyecanla 13 ü bekliyorum
Celebi1 Hiç bulantıs yaşamadım yaşamamaya devam edicem gibi görünüyor😄 yorumlara okuyunca şükrettim kendime
Semre1407 Turannnurr01 32.haftadayım hala devam ediyor prilam kullanıyorum doğurana kadar kullanacağım bu gidişle 🙏🏽