gozdeannee
Malesef yok genetiğinizde varsa doğumdan çıkınca bile çatlıyorsunuz . Benimde annem çatlak içinde etimde çok sıkı 30. Haftadayım hala bişey yok ama ümidimde yok büyük ihtimal bende çatlıycam . Hindistan cevizi yağı , bebe yağı , nemlendirici krem ve hatta günde 4 litre su içiyorum ama olucaksa fayda yok tabi