teacher-mom21 Busra99999 hangi hastane olursa olsun sen alıyorsun eczanede ama sağlık ocağının yaptığını duymadım hiç
Busra99999 dinciklim6 benimde idrarda bile +++ çıktı kendi kendime diyet yapmaya çalışıyorum bir buçuk haftadır çok zor 😢 Perşembe günü yüklemede ne çıkıcak merak ediyorum
tatlibebegim_ dinciklim6 benimde 194 çıktı diyet listen varsa banada atar mısın hastane uzak kalıyo bana henüz diyetisyene gidemedim
dinciklim6 Busra99999 ay valla zor rüyam da tatlı görüyorum artık diyetisyene ve dahiliye gidin mutlaka şeker çıkarsa denge de tutmak gerekiyormuş
Busra99999 dinciklim6 evde parmaktan ölçüm yaparak ilerledim bir haftadır filan çok doğru gibi gelmedi ama Perşembe yüklemeden sonra artık diyetisyen yolu görünecek gibi
asennaa Her sağlık ocağı yapmıyor, çoğu açlık tokluk şekerine bakıyor, şeker yüklemesi yaparak değil. Ben devlet hastanesinde yaptırdım, eczaneden benim almamı istemişlerdi, hazırlayıp içmiştim
dinciklim6 tatlibebegim_ rica ederim mutlaka gidin çünkü çocuğa iyi gelen ama şekeri yükselten çok meyve var onları bilmek gerekiyor
Selcan3 Busra99999 bazı sağlık ocakları şeker yükleme testi yapıyor ama içeceği eczaneden kendin alıyorsun kaçlık istiyorsan devlette kendi veriyor içeceği özeldede eczaneden alıyorsun
tatlibebegim_ dinciklim6 evet ben hep meyve yiyorum günde 3 öğün yiyebilirim sanırım onlar yükseltti hep zaten bebeğim 2 hafta önde kilosuda fazlaymış