ikitosbikannesi_ Hanımlar 19 haftalığın 15. Haftada doktor göstermiyor göstermiyor dedi bugün belli oldu kızımız geliyor 💕💕 Allah isteyen herkese tez vakitte nasip etsin yavrusu olanlara da hayırlı sağlıklı evlatlardan eylesin amin
ikitosbikannesi_ Sevde11 teşekkür ederim sağol canım bende beğeniyorum Zeynep isterdim hep . Hem istediğim isim olacak hem kayınvalidemin ismini vermiş olacağız hepimizin bebişleri sağlıkla inşallah