zilantc Aden ismini şu sıralar herkes koyuyor gibi geliyor önceden beğeniyordum artık beğenmiyorum 🥲 kuzenim Alina koydu, diğer kuzenim de Aden koyacak, bir diğer kuzenim de Asel Gökçe koymuş 😂 Bu arada geçen sene ve bu sene sadece bizim köyden 3 kız çocuğuna Gökçe ismi verildi 😂 Herkesin kendi tercihi fakat ben birisi koydu diye ondan özenip isim koyanlara şaşırıyorum cidden. Alina ismi koyan kuzenim sırf bu yüzden Aden koyacakken son haftada fikir değiştirip Alina koydu bence en iyisini yaptı 🩷🙏
Bizde Amine Meva koyacağız gibi 🩷
2.isim olarak Erva,Zümra ve Zehra isimleri arasında gelip gidiyorduk sırf eşimin kuzenlerinin çocuklarında var diye eşimle ikimiz de istemedik. Zehra ismi benim anneannemin ismi oysaki, Amine ismini de annem ve kayınvalidem bizim ismimizi koymayın (Emine) Amine olarak koyun madem dedikleri için koyuyoruz 🐣 Birde Amine ismi bana tatlı geliyor, ağır ama olsun