Kızlar selammm ⅔ senedir adetim hiç şaşmaz her ayın 29 u düzenli adet olurum bu ay ilk defa bir gün geçti şu an dişçiye gitmek için test yaptım negatif çıktı evde en son ilişki ayın 18 inde ve birkaç gün önce oldu bir kez , şlk hamileliğimde 1 gün geçince öğrenmiştim şu an belirti olarak aşırı göğüs ağrısı ve bel ağrısı var sizce şimdi negatif çıkan test sonra pozitif olur mu böyle olan oldu mu hiç