24unde sezeryan dogum yaptım o günden beri sol tarafımdaki dikiş Ara ara yanma yapıyor 5 dakika sürüyor ama canımi çıkarıyor bu durumu yaşayan var mı? Dün kadin doğum doktoruma gittim dikisin gayet güzel dedi ultrasonla da baktı içime orda da Bi sıkıntı gözükmuyor dedi. Ama bu ara sıra gelip 5 dakika süren yanmaya anlam veremiyorum