Aynur_41 Arkadaşlar kan hapı olarak ne kullanıyorsunuz ferramat ya da gyno ferro kullanan olupta kan değeri yukselen var mı
Ceviz6550 Aynur_41 gün Ferro kullanıyorum degerim 6.7 idi iki hafta oldu kan tahlili verdim 11 olmuş yine aynı devam ediyorum aç karnina içinde midemi biraz bozuyor ama biraz sabredince geçiyor eczacim tok karnına da içebilirsin dedi kahvaltıdan 2 saat sonra
Aynur_41 Deriliii 28 haftalığım bu zamana kadar ilaç kullanmadım değerlerim iyiydi hafif dusmus o yuzden sormak istedim ama henuz kimse kan vermemiş sanırım içerik olarak temiz kan halı arıyorum ama yok herhalde
Ecelina2020 Ceviz6550 ferro sanol mu kullaniyosunuz valla ben iki kere aç attm kustum bida da aç atmadm zaten dört gündür kullanıyorum ama saatine hiç dikkat etmiyorum