Kjumbo Biz GENOKS ’a yeni yaptirdik, 11 bin tl ödedik. Rapidnipt fetal DNA testine. 70 den fazla hastaliga bakildi, cinsiyeti de 10. Hafta itibariyla ogrendik, bulunduğumuz şehirden bir tüp kan ile Ankara’ya yollandi. 3-5 gun icinde sonucu ogrendik.
Birisi00 Feyzabgg Feyzabgg İnstagramda guven-elvan diye bir fenomeni takip ediyorum. Oda ikizlere hamile fetal dna yapmış sanirsam sonuc iyi gelmemis. Doktorun tavsiyesi ile amniyosentez yaptirmis ve sonuc temiz gelmis. Ben anlamadim fetal dna kesin diyorlar ama ondan da yanilma payi var.
Arya2020 Feyzabgg bize nipt içinde yüzde 99 dendi yani yüzde 1 lik kısım yine kalıyor ikili test yüzde 85 sonuç veriyor çok bi fark görmüyorum ikisi arasında o yüzden amniyonsentez yaptırcaz yüzde 100 sonuç için tabiki ne olursa olsun doğuracak ama bilinçli anne olarak beklemek var öğrenince bide şaşırmak ne yapacağını bilememek var
_almirasmom Feyzabgg ben ıkılı test yaptırmadım detaylı ultrason da kalbi ve bagırsakları gayet normaldı burun kemıgı vardı ama dogduktan 6-7 gun sonra cocuk doktoru benzettı ve olmayadabılır genede tst yaptırın dedı yaptırdık down cıktı aglamaktan kızımı 1.5 ay emzırebıldım kesıldı sütüm ama bana kalp doktoru dedı kalbınde sorun yoksa cok sanslısın hem ogrenme kapasıtesı hem kasları dıer kalb problemı olan downlardab daha ustun oluyolar dedı ve cok sukur 11 aylık konusuyor 8 aylıkken destek oturma yı ogrendi😊❤️
Spgrr _almirasmom çok tatlı maşallah allahim size bağışlasın hastalığını acısını göstermesin inşallah
sngl3875 Feyzabgg benim ense kalınlığı normaldi ikili testim yüksekti ayrıca detaylida da sorunlar çıkmıştı ama hiç down olabilir dememislerdi doğduğunda öğrendim o daha ayrı bir şey zaten . Detaylı temizse hiç aklınıza takmayın hamileliginizi güzel geçirin derim sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤲🏻
Birisi00 Hulo2105 İste demekki o testte kesin sonuc vermiyor. Onda da yanilma payi var demek . Amniyosentez temiz gelince o test yanlis çıkmış diyor.