Rabiajc benimde sağ memede 5 yıldır takipli bir kitle var yani aslında tam olarak ne olduğunu bilmiyorum düzenli muayene oluyorum sadece baya ele geliyor en son muayenede gebe değildim ve gebelikte emzirmekle alakalı vs bi sıkıntı yasar mıyım dedim doktor da yalnızca biraz daha büyür bir sıkıntı yaşamazsın demişti hatta halkta genel inanış emzirmenin bu tarz rahatsızlıklara iyi geldiği yönünde :)