Kızlar az önce doktora girdim kese görünüyor yolk kesesi normal bebegi besleyen yapılarda sorun yok dedi. Bebegi göremedik ama gebelik haftanla uyumlu haftaya görürüz dedi(6+2). Ama sorun su ki beta hcg 2 katı artmıyor. 4 gün önce 2842 cıkmıştı bugün 4954 çıktı. Hersey normal giderken beta değerinin böyle olması neden olabilir? Sağlıklı gebelik yaşayabilir miyim yine de?