Selamlar bebeğin suyu 29. haftadan beri eksiliyor. Dün doktorum haftaya alacağını söyledi. Kilosu 2 kiloya yakın ciğer geliştiriciler bu ay yapıldı. Önümüzde ki hafta 34. Haftamız olacak. Hareketleri de suyu az olduğu için azalmaya da başladı. Bu haftada doğum yapan var mı birde ne kadar kuvezde kaldı? Aşırı üzülüyorum. Elimden de bisey gelmiyor.