Merhabalar sizlere sorum olacak
10 gün önce kan verdim fakat 1.21 çıkmıştı değerim
Eşim doğum paketi yaptırmak istediği için kan verip hastanenin pozitif sonucu vermemesi gerektiği için beklemek zorundayım 2 gün sonra regl ilk günü kaset test yaptım kan verdikten sonra ama negatif çıkıyor ne yapacağımı şaşırdım kanda veremiyorum
Not: Doğum paketi yapılacağı zaman beta sonucu pozitif olmaması gerekiyor çünkü pozitif sonucunda peketi kapsamıyor)