kumru9 benim doktorum da doğum hakkında benimle konuşmadı en başından beridir hep bebeğimiz nasıl isterse öyle olur diyor normal veya sezeryan diye planlayıp kendimizi şartlamayalım bebeğe göre hareket edelim dedi bi yandan evet her şey bebeğe bağlı ama bi yandan da insan aklındakini yapmak için uğraşıyor ben nasip olursa normal istiyorum, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰