Bende önden gidiyor ama en son geçen haft 36 da 3 kilo 50 gram olmuştu doktor 40 dolmadan gelir dedi bugün 37 haftam bitti üstelik 1 aydirda kafa geliş kanalda zaten aşırı asagada seyreden bir gebelikti nasibi günü ne zamanda gelir kilosu güzel cigerleride iyi olsa kötü bir hafta değil kafana takma