@Berrafeyzaaa merhaba öncelikle endişelenmeyin benim hamilelelikten öncede troidlerim vardı hala var , değeriniz yüksek hamilelikte bu değerin 2,5 altında olması gerekli dahiliyeye görünmeniz lazım , size troid için ilaç yazacak bu ilacı hamileliğiniz boyunca eğer devam ederse hamilelikten sonra da bir ömür kullanacaksınız , ilaç sizin değerlerinizi dengede tutmaya yarar bebek için herhangi bir sakıncası yoktur tam aksine ilaç kullanmazsanız bebek için tehlikeli olur geç kalmamanızı öneririm 🙏🏻