_Yagmur_ dün aile hekimindeki hemşire kalp carpintisinin normal olduğunu söylemişti bana, eğer imkanınız varsa yürüyüş yapın açık havaya çıkın kendinizi dinlememeye çalışın, doktorunuz yürüyüşü filan yasaklamadiysa, eğer hala ayni şiddetle devam ederse doktora görünün, dün bende de çok vardi hamdolsun bugün daha iyiyim. Kafanızı dağıtacak bir şeyle ugrasirsaniz daha iyi olur