mcrukiye Slm kızlar dediğim gibi bugün kontrolüm vardı gittim ve doktor bebeğin bacak boyusu 1 hafta geri den geliyor dedi ve bu durumu yaşayan varmı yada olupta bir sorun olan varmı biraz moralim bozuldu da dedim acaba ciddi bir sorun teşkil edermi
Dilarasaban mcrukiye benim ablamada aynısı olmuştu hatta cüce olabilir denmişti ilk kızında birkaç hafta aynı şeyleri söylediler doguktan sonra hiç bir sıkıntı olmadı şuan gayet sağlıklı ☺️ ultrasonda yanılma payı olabiliyor %70 olarak doğru gösteriyor o %30 Luk kısımda yanılma payı olduğunu unutmayın ve kötü düşünmeyin ☺️
Sym_nr mcrukiye canım naptın doğum yaptın mı bebeğin sağlıklıdır inşallah 🤲🏻 bacak boyu nasıl ne durumda doktor bişey diyo mu?
mcrukiye @Ecemnm eşim de bende uzunuz yani kısa deiliz eşim 1.85 ben ise 1.70 yani kisa deiliz bir çocuğum var 2 buçuk yaşında onun boyu da gayet iyi
mcrukiye @Dilarasaban aa öylemi biraz içim rahatladı ne yalan atim sabahta beri sıkılmaktan kafamı yastıktan kaldıramıyorum 😇
Mhbaby 34 haftada benimde öyle denmişti 1 hafta geriydi 2 haftaya toparladı dpguma kadar dengeye girecektir bence evham yapmayın
mcrukiye @Sym_nr Ewet cnm yaptım çok şükür 39 hafta 2 günlük ken yaptım tam 27 gün oldu bugün çok şükür hiç bir sıkıntı yok gayet de sağlıklı bebeğim 😊
Sym_nr mcrukiye yaaa çok şükür çok sevindim canım benim de içime su serpildi 🤗🩷 bebeğin hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
mcrukiye @Mhbaby Aynn cnm çok şükür doğum yaptım 39 hafta 2 günlük ken hiç bir sıkıntı yok tam 27 gün oldu doğum yaptığım bebeğim de gayet iyi çok şükür 😊
mcrukiye @Sym_nr amin cnm çok saol darısı da sizlere olsun hayırlısı ile kucağıniza almayı nasip etsin rabbim 😊💙